Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
RYCAK AKADEMIA PRAWA PRACY
§1
Postanowienia ogólne
-
Sklep internetowy jest dostępny w domenie akademiarycak.pl na odpowiednich podstronach oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.
-
W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:
-
adres e-mail: akademia@rycak.pl
-
formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu.
-
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej i formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu.
-
Zasady korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży Produktów oraz dokonywania reklamacji w ramach Sklepu określa niniejszy Regulamin.
-
Sprzedawca udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.
-
Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
-
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
-
Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu,
w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty
w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. -
W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
- rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu
- dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie.
-
Nakazuje się:
- korzystanie ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
- korzystanie ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;
- korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Sklepu wyłącznie w celu osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją.
-
Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
-
W celu usunięcia konta Klienta należy pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej poinformować Sklep o woli jego usunięcia.
§2
Definicje
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
-
Sklep Internetowy lub Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.rycakakademia.pl oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych Produktów.
-
Sprzedawca – Adwokat Artur RYCAK – Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR z siedzibą w Warszawie ul. Katowicka 4/12, 03-932; Warszawa NIP 6311963181, Regon 365458762
-
Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu – w zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.
-
Platforma szkoleniowa – platforma prowadzona pod adresem www.rycakakademia.pl, na której znajdują się wybrane Produkty zakupione od Sprzedawcy w Sklepie Internetowym, a w szczególności webinary i kursy online.
-
Operator płatności – Przelewy24 – spółka PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15; 60-327 Poznań) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, NIP: 7792369887.
-
Produkt lub Produkt elektroniczny – towar i materiały zakupione lub dostępne w Sklepie, w tym także usługi oraz materiały wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej dostępne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności e-booki, dokumenty elektroniczne, materiały udostępnione na podstronach Sklepu, szkolenia, konsultacje, usługi indywidualne, a także produkty fizyczne. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
-
Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
-
Konsument – osoba fizyczna pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
-
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny.
-
Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.
-
Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku
od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa. -
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
-
Konsultacje online – konsultacja przeprowadzona z Klientem w formie wideokonferencji lub telefonicznie.
-
Pytania i odpowiedzi – produkt wyceniany odrębnie na podstawie zakresu tematycznego /informacji zawartych w formularzu przesłanym na adres xxx.
-
Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na Platformie szkoleniowej, umożliwiające dostęp do wybranych Produktów elektronicznych, a w szczególności zakupionych kursów, webinarów oraz wzorów dokumentów.
-
Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
-
RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
-
System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
-
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 ze . zm.).
-
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
-
Ustawa Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800 ze. zm.).
-
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2019 r. poz. 123 ze zm.), dalej jako UŚUDE.
-
Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
§3
Produkty dostępne na platformie szkoleniowej
-
Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów, do których dostęp możliwy jest wyłącznie po opłaceniu i zarejestrowaniu się na Platformie szkoleniowej zakładając Konto Klienta.
-
Rejestracja na Platformie szkoleniowej i utrzymanie Konta Klienta odbywa się nieodpłatnie w ramach ceny zapłaconej za zakupiony Produkt.
-
Produkty dostępne na Platformie szkoleniowej to m.in.:
-
-
Kursy – szkolenia
-
Kursy – szkolenia online,
-
Kursy elearningowe,
-
Webinary,
-
E-Wzory dokumentów,
-
E-booki,
-
Konsultacje i porady prawne on line,
-
-
Dostęp do zakupionych Produktów na Platformie szkoleniowej może być czasowy lub nieograniczony. Informacja o terminie dostępności Produktu znajduje się w opisie danego Produktu lub na odpowiedniej podstronie z opisem Produktu (ofercie lub informacji). W przypadku braku informacji dostępność Produktu jest zgodna z zapisami dotyczącymi udzielonej licencji (opisanej w dalszej części Regulaminu).
-
Dostęp do zakupionego Produktu na Platformie szkoleniowej, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w ust. 6, następuje:
-
-
w przypadku płatności realizowanych za pośrednictwem Operatora Płatności – niezwłocznie po zaksięgowaniu zapłaty za produkt;
-
w przypadku płatności realizowanej w formie przelewu tradycyjnego – w ciągu 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania zapłaty.
-
§4
Konsultacje online
-
Konsultacje online są udzielane na podstawie zamówień realizowanych przez Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub zamówień składanych na adres e-mail akademia@rycak.pl
-
Data Konsultacji on-line zostanie ustalona telefonicznie lub mailowo. W celu rezerwacji terminu Konsultacji online, Klient podaje numer zamówienia, dane kontaktowe, a także krótki opis przedmiotu konsultacji.
-
Konsultacje online udzielane w formie wideokonferencji odbywają się za pośrednictwem platformy Microsoft TEAMS, przy czym na życzenie Klienta Sprzedawca dopuszcza użycia innego komunikatora zapewniającego równoznaczną ochronę danych przesyłanych w trakcie konsultacji.
§ 5
Usługa „Pytania i odpowiedzi”
-
Usługa „Pytania i odpowiedzi” jest usługą płatną.
-
Usługa polega na przygotowaniu odpowiedzi na pytanie zadane przez Klienta.
-
Cena usługi zależy od stopnia skomplikowania zgłoszonej sprawy.
-
W przypadku chęci zakupu usługi polegającej na otrzymaniu odpowiedzi na zadane przez formularz pytanie, cena usługi zostanie przesłana na adres mailowy Klienta podany w formularzu kontaktowym.
-
Wycena oraz termin realizacji usługi zostanie przekazany do klienta w ciągu 72 godzin od otrzymania przez Sklep zapytania.
§6
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
-
Klient może dokonać zakupu Produktu poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu.
-
Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu, Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu, przy czym w celu nabycia wybranego produktu klient powinien kliknąć w przycisk „dodaj do koszyka” wyświetlony na stronie produktu wraz z ceną i opisem produktu, w wyniku czego wybrany Produkt zostanie dodany do koszyka zakupowego. Następnie, Klient może kontynuować zakupy lub kliknąć w przycisk „zmówienia”, co przeniesie go do strony zamówienia.
-
Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach wskazanych danych, w zależności od wybranej opcji (osoba fizyczna/Przedsiębiorca):
- imienia i nazwiska,
- nazwy przedsiębiorstwa (jeżeli produkt kupuje Przedsiębiorca)
- adresu (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, kraj),
- numeru telefonu (opcjonalnie),
- adresu e-mail,
- NIP firmy jeżeli produkt kupuje Przedsiębiorca,
- wpisania ewentualnych informacji dodatkowych.
-
Niezależnie od podania danych wskazanych w ust. 3, w celu złożenia Zamówienia Klient jest obowiązany dokonać:
-
-
akceptacji Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka oznaczonego jako „Akceptuję regulamin i politykę prywatności”. Akceptacja Regulaminu oraz polityki prywatności jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia;
-
wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie.
-
-
W procesie składania Zamówienia Klient ma możliwość wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wysłania newslettera, przy czym wybór tej opcji jest dobrowolny i nie warunkuje realizacji Zamówienia.
-
Wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez Sklep następuje poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty za zamówienie.
-
W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy płatności.
-
Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
-
Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia
ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu. -
Karty produktów w Sklepie, opisy produktów oraz informacje o cenie i dostępności produktów nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
-
Złożenie zamówienia w Sklepie nie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży ze Sprzedawcą. Jest równoznaczne z zapytaniem ofertowym dotyczącym określonego produktu w cenie i o cechach podanych w karcie produktu dostępnej na stronie internetowej Sklepu.
- Po złożeniu zamówienia zostanie do Klienta wysłany adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Twojego zamówienia przez Sprzedawcę. Nie jest ono równoznaczne z przyjęciem Twojej oferty przez Sprzedawcę.
-
Na podany przez Klienta adres e-mail niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem bądź odrzuceniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
-
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu Twojej oferty. Z tą chwilą dochodzi do zawarcia umowy ze Sprzedawcą dotyczącą tego zamówienia i od tej pory cena i opis produktu stają się wiążące dla Stron umowy.
-
Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
-
Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów w Sklepie jest adres dostawy wskazany w zamówieniu.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:
-
-
nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia),
-
nieotrzymania wpłaty w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności przelewem).
-
§8
CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI
-
Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto
i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne. -
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych
w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu. -
Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
-
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
-
przelewem bankowym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą na dane kontaktowe podane w Regulaminie. Produkt zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy;
-
przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu Przelewy24 – PayPro S.A. – na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać co najmniej numer Zamówienia. Produkt zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowych Sprzedawcy;
-
za pomocą Operatora Płatności, tj. Przelewy24 – PayPro S.A., na zasadach wskazanych przez ten serwis.
-
Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów rabatowych poprzez wpisanie kuponu rabatowego w polu „Kod kuponu” i kliknięcie przycisku zawierającego symbol plusa („+”). W przypadku podania ważnego i prawidłowego kuponu rabatowego zniżka zostanie doliczona do koszyka.
-
Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
§9
DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY.
-
Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na podany przez Klienta w zamówieniu adres poczty elektronicznej.
-
W przypadku konsultacji, szkoleń, czy innych usług indywidualnych, których termin jest odrębnie uzgadniany z Klientem – realizacja usługi nastąpi w terminie i miejscu uzgodnionym z Klientem.
-
W przypadku szkoleń stacjonarnych zakupionych w Sklepie, zajęcia odbywać się będą w miejscach wskazanych przez Organizatora szkolenia. Dojazd do miejsca szkolenia nie jest wliczany w cenę szkolenia. Opłaty za parkowanie pojazdów uczestników szkolenia mogą być pokrywane przez Organizatora szkolenia o ile wskazano taką usługę w opisie Produktu.
-
W przypadku Produktów elektronicznych np. kursów online wysyłka Produktu do pobrania lub dostęp do danego kursu online następuje zazwyczaj niezwłocznie po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności, chyba że inaczej zaznaczono w opisie danego Produktu elektronicznego. Dostęp może też być udzielany cyklicznie, zgodnie z programem kursu i terminami wskazanymi w opisie kursu. Dostawa zamówionych Produktów elektronicznych odbywa się nieodpłatnie, w ramach usługi utrzymania Konta Klienta.
-
Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu.
-
Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
§10
USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
-
Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi zawarcia umowy ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej z tytułu złożenia Zamówienia.
-
Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na rejestracji i utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą logowania, jeżeli Klient zdecydował się na zakup produktu oferowanego na Platformie szkoleniowej. Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za dany Produkt.
-
W celu założenia indywidualnego Konta Klienta powinien wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować Regulamin, a następnie złożyć Zamówienie.
-
Na podany przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane z założeniem konta, w tym login i hasło, które może zostać w każdej chwili zmienione przez Klienta.
-
Utworzenie indywidualnego Konta na Platformie szkoleniowej jest konieczne do korzystania z Produktów elektronicznych, w tym w szczególności z kursów online Sprzedawcy.
-
Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o świadczenie nieodpłatnej usługi drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieokreślony.
-
Klient loguje się do Konta poprzez adres e-mail lub login oraz hasło. W każdej chwili może też wygenerować nowe hasło w przypadku zapomnienia lub utracenia poprzedniego.
-
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
-
Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania. Klient jest uprawniony poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
-
Zabronione jest udostępnianie danych Konta Klienta osobom trzecim oraz zakładanie kilku Kont przez jednego Użytkownika.
-
W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na utrzymaniu konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail.
-
W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta ze Sklepu i Konta w sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta i Sklepu, w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy, kopiuje Produkty i Usługi Sprzedawcy lub udostępnia je podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podaje Sprzedawcy dane niezgodne z rzeczywistym stanem faktycznym i prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne Sklepu i Konta w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów.
-
Strony mogą również rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w drodze porozumienia stron w każdym czasie.
-
Klient może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektronicznych w każdym czasie, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
-
Wskutek usunięcia Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich Produktów i zasobów dostępnych uprzednio na jego Koncie.
-
W celu usunięcia Konta, Klient może samodzielnie skasować istniejące Konto lub skontaktować się w tym celu ze Sprzedawcą drogą elektroniczną.
-
Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić Klientowi korzystanie z Produktów w Sklepie, również tych, które zamówił.
§11
WYMAGANIA TECHNICZNE
-
Klient może korzystać z udostępnionych funkcji sklepu internetowego w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu internetowego oraz innych Klientów.
-
Do skorzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty i Produkty Elektroniczne potrzebne są:
-
dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia;
-
odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome;
-
aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail,
-
aktualne narzędzie/program obsługujący pliki elektroniczne w formacie pdf., doc., docx, xsl, mobi, pub. itp. – w przypadku zamówienia produktów elektronicznych w formacie elektronicznym opisanym w ofercie.
-
Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
-
Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu.
§12
REKLAMACJE
-
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta, a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
-
Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
-
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
-
Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię
i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. -
Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację.
-
Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji zgodnie z polityką prywatności.
-
Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą mailowo wysyłając reklamację na adres akademia@rycak.pl w celu zgłoszenia reklamacji i uzyskania informacji na temat procesu jej rozpatrzenia.
-
W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszty reklamacyjne ponosi Sprzedawca, w szczególności koszty dostarczenia Produktu do Sprzedawcy, jak i ponownego odesłania go do Klienta przez Sprzedawcę.
-
W przypadku reklamacji w związku z korzystaniem z nieodpłatnych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, Klient może zgłosić ją w formie elektronicznej na wskazany w niniejszym regulaminie adres e-mail akademia@rycak.pl . W zgłoszeniu powinien wskazać opis zaistniałego problemu oraz pozostałe dane pozwalające na identyfikację problemu. Może w tym celu skorzystać z formularza załączonego do niniejszego regulaminu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje i udziela Klientowi odpowiedzi.
§13
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
Osoba nabywająca Produkt na stronie Sklepu, niezależnie od tego czy jest to konsument czy przedsiębiorca, ma prawo do rezygnacji z umowy w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia, bez konieczności podawania powodu.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi powiadomić sprzedawcę o swojej decyzji o rezygnacji z umowy poprzez wyraźne oświadczenie (na przykład list wysłany drogą elektroniczną lub za pośrednictwem dostępnego formularza kontaktowego na stronie w zakładce Kontakt). Aby dotrzymać terminu rezygnacji z umowy, wystarczy, że klient przekaże informację dotyczącą chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu. Klient zobowiązany jest do przekazania swojej decyzji o odstąpieniu od umowy szkolenia w sposób jednoznaczny i niezwłoczny.
-
Oświadczenie powinno zawierać informacje identyfikujące Klienta oraz nazwę i datę planowanego szkolenia
-
Sprzedawca jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu klientowi wszystkich dokonanych przez niego płatności po otrzymaniu oświadczenia klienta o rezygnacji z umowy, nie później jednak niż w terminie 14 dni
-
Zwrot płatności dokonywany jest przez sprzedawcę przy użyciu tego samego sposobu płatności, który został wykorzystany przez klienta, chyba że klient jednoznacznie wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, nieobciążający go żadnymi kosztami.
-
W przypadku wystawienia korekty do faktury, sklep wystawi ją po zwróceniu pieniędzy na konto klienta. Faktura zostanie dostarczona do klienta za pomocą środków elektronicznych na adres e-mail, który został podany podczas składania zamówienia.
§13
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
-
Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami.
-
W przypadku sprzedaży Produktu w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne.
-
W przypadku Klientów nie posiadających statusu Konsumentów, Sprzedawca ma możliwość rozwiązania umowy dotyczącej świadczenia usługi elektronicznej, jakim jest utrzymanie konta Klienta, natychmiastowo i bez wymagania wskazania powodów. To rozwiązanie zostanie przekazane Klientowi za pomocą stosownego oświadczenia, również za pośrednictwem środków elektronicznych, na podany przez niego adres e-mail podczas rejestracji Konta. Nie rodzi to jakichkolwiek roszczeń przeciwko Sprzedawcy.
-
Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Klientem, który nie jest Konsumentem, bez konieczności podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. Tę decyzję Sprzedawca przekaże Klientowi za pomocą odpowiedniego oświadczenia, również przez środki elektroniczne, na podany przez Klienta adres e-mail podczas rejestracji Konta. Nie prowadzi to do pojawienia się roszczeń przeciwko Sprzedawcy.
-
W odniesieniu do Klientów będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo samodzielnie wyznaczyć i ograniczyć dostępne metody płatności oraz zażądać pełnej lub częściowej przedpłaty, niezależnie od wybranej przez Przedsiębiorcę metody płatności lub zawarcia umowy sprzedaży.
-
Łączna odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy (Klienta) za nie realizację lub nienależyte wykonanie umowy sprzedaży ogranicza się do kwoty zapłaconej za Produkt i złożone Zamówienie, w przypadku celowego spowodowania szkody. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utracone zyski w odniesieniu do Przedsiębiorcy.
-
Rozstrzyganie potencjalnych sporów między Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w myśl art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane jurysdykcji sądu właściwego według siedziby Sprzedawcy.
§14
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA
-
Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów w Sklepie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
-
Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą dotyczyć postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. m.in.:
-
Usług świadczonych drogą elektroniczną
-
Odstąpienia od umowy przez Konsumenta
-
Reklamacji i rękojmi,
w zakresie ograniczonym art. 38a Ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców.
-
Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy regulamin podczas procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od umowy, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 38a Ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób.
-
Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód tego, że spełnia warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go uznać. Formularze stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu.
§15
PRAWA AUTORSKIE
-
Wszystkie zawarte w Sklepie treści, materiały elektroniczne oraz Produkty (włącznie z Produktami elektronicznymi), a także usługi dostarczane przez Sprzedawcę, stanowią dzieła w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Podlegają one ochronie prawnej i są własnością intelektualną Sprzedawcy oraz/lub osób trzecich, które są ich właścicielami/autorami. Wszystkie te treści zostały udostępnione wyłącznie w ramach działalności Sklepu, co Klient akceptuje, wyrażając zgodę na Regulamin.
-
Jeśli Klient planuje korzystać z Produktu lub wyżej wymienionych elementów w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub ich pierwotnym przeznaczeniem oraz funkcjonalnościami, zobowiązany jest uzyskać uprzednią zgodę Sprzedawcy, udokumentowaną na piśmie.
-
Klientowi udzielana jest licencja niewyłączna i nieprzenaszalna, nieuprawniająca do udzielania sublicencji, na korzystanie z przedmiotu umowy/produktu. W ramach umowy Klient ma prawo wykorzystywać Produkt wyłącznie dla własnych celów, bez ograniczeń terytorialnych.
Klientowi przysługują następujące możliwości:
-
w zakresie zapisu dzieła – utrwalanie techniką cyfrową – poprzez cyfrowe przetwarzanie na dedykowanej platformie (Koncie Klienta) utrzymywanej przez Sprzedawcę,
-
wydruk w celach własnego użytku materiałów w formatach pdf i doc oraz docx,
-
zapis cyfrowy i modyfikacje dla własnych potrzeb, zgodnie z odpowiednimi instrukcjami lub komentarzami, na przykład na własnym dysku twardym.
-
Licencja, o której mowa w ust. 3, jest ważna na czas nieokreślony.
-
Zabronione jest szczególnie, zarówno w odniesieniu do całości Produktu, jak i jego części:
-
-
-
udostępnianie i prezentowanie Produktu, z wyjątkiem realizacji własnych potrzeb Klienta,
-
publikowanie Produktu bez zgody Sprzedawcy poza realizacją własnych potrzeb Klienta,
-
kopiowanie i powielanie w celach innych niż dla własnych potrzeb.
-
-
-
Użytkownik zobowiązuje się do zachowania należytej staranności, aby Produkt, a szczególnie Produkt elektroniczny (materiały edukacyjne dostępne na platformie e-learningowej), nie został ujawniony osobom nieuprawnionym/trzecim.
-
Klient jest poinformowany, że wszelkie rozpowszechnianie Produktów elektronicznych lub innych treści oraz Produktów dostarczonych przez Sprzedawcę jest naruszeniem przepisów prawa i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną. Sprzedawca może również żądać odpowiedniego odszkodowania lub zadośćuczynienia za poniesione straty materialne lub niematerialne, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
W przypadku planowanego wykorzystania Produktu w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu, Klient zobowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do regularnej aktualizacji Produktów, zwłaszcza Produktów elektronicznych.
§16
DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:
-
Administratorem danych osobowych Klienta jest Adwokat Artur Rycak – Kancelaria Prawa Pracy i HR z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Katowickiej 31 lokal 12.
-
Dane osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się w Sklepie będą przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy (realizacji zamówienia Produktu i założenia Konta) a następnie utrzymywania Konta Klienta i obsługi Klienta związanej z zawartą umową.
-
Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
-
wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
-
realizacji transakcji płatniczych za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
-
rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
-
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
-
kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
-
przechowywania nieopłaconych zamówień — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
-
tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
-
archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
-
wykorzystywania cookies na stronie i podstronach Sklepu — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda);
-
w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Klienta – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z realizacją umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
-
Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się korzystać z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym mu celu.
-
Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na przykład serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawca usługi poczty elektronicznej, dostawca usługi mailingu (newsletter) czy systemu płatności, kancelarii prawnej, podwykonawcom i zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace sklepu internetowego, itp.
-
W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Facebook, LinkedIn, Google, Instagram, Microsoft, Zoom, X itp. dane mogą być przekazywane do państw trzecich np. do Stanów Zjednoczonych. Będą one przekazywane jednak tylko tym odbiorcom, którzy przystąpili do tzw. Tarczy Prywatności – Privacy Shield lub tym, którzy gwarantują odpowiednią ochronę danych osobowych poprzez:
-
współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
-
stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską,
-
stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy,
-
lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Klient wyraził zgodę.
-
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
-
Klient posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
Dane Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Klienta.
-
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
-
Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, oraz polityka plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: XXX
§17
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
-
Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony sporu.
-
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
-
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, -
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą, -
bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów;
-
Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może znaleźć na stronie internetowej www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
-
Konsument ma prawo skorzystania z bezpłatnej platformy ODR, dostępnej pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma jest bezpłatnym narzędziem służącym do kontaktu ze sprzedawcą w przypadku problemów związanych z zakupami przez Internet lub odesłaniem sporu do alternatywnego rozwiązania.
-
Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
§18
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Świadczone przez Sklep internetowy usługi wykonywane są w języku polskim lub angielskim w zależności od wybranej przez Klienta oferty.
-
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są w oparciu o przepisy prawa polskiego.
-
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy mogą, w określonych przypadkach, być zawarte w języku angielskim. O tym czy możliwe jest zawarcie umowy w języku angielskim decyduje Sprzedawca.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w szczególności z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy na podstronie: Regulamin.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
-
W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Sprzedawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.
-
Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Link do polityki prywatności:
Link do niniejszego Regulaminu:
Regulamin obowiązujący od
Data przyjęcia treści regulaminu: